10 نکته طلایی استایل با انواع شلوار کتان زنانه

10 نکته طلایی استایل با انواع شلوار کتان زنانه

استایل با شلوار کتان زنانه کار دشواری نیست. از مزایای پوشیدن شلوار کتان امکان ست کردن آن با انواع تونیک زنانه مانند تونیک زنانه مجلسی، شومیز مانتویی و لباس های زمستانی است. همچنین ست کردن شلوار کتان رنگی با مانتو کتان همرنگ خود به بلندتر و کشیده تر دیده شدن قد شما کمک می کند. با این حال برای خرید شلوار کتان باید بدانید که چگونه آن را ست کنیم و با نکات طلایی استایل با انواع شلوار کتان زنانه آشنایی داشته باشید. در این مقاله از سایت لباس زنانه مظفری به بررسی اصولی که باید در ست کردن شلوار کتان رعایت شود می پردازیم. با ما همراه باشید.

چگونه با شلوار کتان استایل شیک و جذابی داشته باشیم؟

استایل با شلوار کتان زنانه در رنگ های متنوع به راحتی امکان پذیر است. همچنین تقریبا تمامی مردان حداقل یکبار از شلوار کتان در استایل خود استفاده کرده اند. عده ای از زنان به دلیل راحتی هر روز از این شلوار استفاده می کنند و عده ای دیگر برای مراسمات به صورت رسمی از لباس های کتان بهره میبرند. برای اینکه بتوانید با هر لباسی بهترین و شیک ترین استایل را داشته باشید لازم است به تناسب بین لباس و هیکل خود واقف شوید علاوه بر آن باید تناسب بین رنگ ها را بدانید. با همه اینها اگر نتوانید تناسب بین استایل و موقعیتی که قرار است در آن ظاهر شوید را تشخیص دهید نخواهید توانست در آن موقعیت درخشان ظاهر شوید. مردان برای اینکه استایل اسپرت جذابی با شلوار کتان داشته باشید نیاز است آنرا با تی شرت، پیراهن جذب و یا پیراهن آستین کوتاه اسپرت و کفش های کتانی یا کالج های اسپرت ست نمایید. زنان نیز میتوانند آنرا با انواع شومیز و شال مناسب با کت کوتاه یا بدون آن ست نمایند. برای حضور در مراسمات رسمی میتوانید آنرا با انواع پیراهن مجلسی و کفش های رسمی ست کنید. در مراسمات رسمی زنان کمتر از کتان بلکه بیشتر از شلوارهای پارچه ای استفاده می کنند. استفاده از رنگ مناسب نیز برای استایل کردن هوشمندی خاص خود را می طلبد که متناسب با میزان صمیمت، رسمی بودن مجلس یا غریبکی شما با افراد انتخاب میشود. 

10 نکته طلایی استایل با انواع شلوار کتان زنانه 1

بهترین مدل شلوار کتان برای اندام های مختلف کدام است؟

برای استایل با شلوار کتان زنانه یا به طور کلی هر استایلی لازم است فرم اندام شخص شناخته شود. اندام افراد چه زن چه مرد به صورت کلی به چاق یا لاغر، بلند و کوتاه، سیب شکل، گلابی شکل، ساعت شنی، مثلثی و مستطیلی تقسیم میشود. 
کسانی که قد بلند و لاغر هستند می توانند از شلوار های بگ یا گشاد، نیمه گشاد، مام فیت و مام استایل برای پوشش لاغری خود استفاده کنند. جنس شلوار کتان بهترین کمک به این افراد جهت پر تر نشان دادن پاهایشان می باشد. 
افراد چاق و کوتاه میتوانند برای پوشاندن چاقی ران خود از شلوارهای راسته، بگ و مام استایل بهره ببرند. کسانی که میخواهند قد خود را بلند تر نشان دهند بهتر است از شلوارهایی که کمر بلندتری دارند و یا فاق شان بلند است جهت کشیده تر نشان دادن پاهایشان کمک بگیرند.
زنانی که بالا تنه بزرگ و پاهای لاغری دارند بهتر است از شلوارهای کتان راسته و مام فیت استفاده نمایند. فرم های گلابی شکل برای پنهان کردن یا کوچک تر نشان دادن باسن و ران خود نیز بهتر است از شلوارهای واید و راسته و بگ، بهره ببرند. 
زنان با فرم بدنی مستطیل شکل، بدون داشتن انحنا در کمر و باسن خود بهتر است از بین شلوارهای مام فیت ، خمره ای و سنبادی خرید خود را انجام دهند. رنگ های روشن و تیره نیز بسته به سلیقه، موقعیت و مجلسی که در آن قرار دارند تعیین میگردد. در آخر زنان با فرم بدنی ساعت شنی، هر مدل شلوار با هر قدی را میتوانند بسته به مد روز و سلیقه خود استفاده نمایند.
مردان متناسب با سن شان میتوانند انواع شلوار کتان اسکینی، راسته و گشاد را بپوشند. البته نوجوانان بیشتر از شلوارهای کتان بگ و کارگو استفاده می کنند. خرید شلوارهای کتان اسکینی و راسته جذب نیز بیشتر در جوانان رایج میباشد. 

با چه لباس هایی میتوان شلوار کتان را ست کرد؟

استایل با شلوار کتان زنانه با هر لباسی امکان پذیر است. شلوار کتان در تنوع رنگی بالا در بازار و فروشگاه اینترنتی مظفری موجود است. می توان آنها را با هر نوع تی شرت، پیراهن آستین بلند و کوتاه، لباس های هنری، کت چرم، پارچه ای و کتان ست کرد. رنگ های روشن، نود و تیره را میتوان حتی با کت های جین ست نمود. ست کردن شلوار کتان با بندیلک، جلیقه و کاپشن و لباس های بافت نیز بلامانع است. 

اکسسوری های مناسب برای شلوار کتان

جذاب ترین اکسسوری برای استایل کتان شلوار زنانه و مردانه، چرم و پارچه های رنگی و گلدار است. چرم در رنگ های قهوه ای تیره و روشن، شتری، کرم و مشکی که در لوازم مختلف استفاده می شود بهترین مورد برای همنشینی با شلوار کتان است. کفش های چرم چه اسپرت چه رسمی، ساعت، کیف و کمربند از جمله اکسسوری هایی است که به مردان و زنان توصیه میشود. برای زنان می توان گردنبندهای درست شده از مهره و سنگ و نخ های رنگی، دستنبندهای بافت، ساعت های طلایی و نقره ای استیل، بند چرمی و پارچه های گل دار به صورت تل یا انگشتر های هنری گل دار را توصیه نمود.

چه کفشی برای شلوار کتان مناسب است؟

در استایل با شلوار کتان زنانه هر نوع کفشی را می توان استفاده کرد. فقط چیزی که باید به آن توجه کرد، تناسب اجزای مختلف تیپ با هم و تناسب همه اینها با موقعیتی است که شخص در آن قرار میگیرد. کفش کتانی، صندل، کالج، کفش های رسمی، ساق دار، پوتین های اسپرت، کفش های لژدار تابستانی برای زنان و حتی پاشنه بلند میتواند با شلوار کتان استفاده شود. تشخیص فرم شلوار و تناسب آن با کفش، به خود فرد واگذار می شود. برای مثال شلوارهای بگ را میتوان با صندل، کتانی های لژدار و کالج های تخت ست کرد. شلوارهای کارگو پایین کش را می توان با پوتین های ساق دار ست نمود. برای مثال باید بدانید شلوار بگ هرگز با کفش رسمی مردانه نوک باریک یا کالج ست نمیشود. از کالج ها و کفش های مردانه با شلوارهای جذب و اسکینی استفاده می گردد. توجه به این مسائل میتواند شما را در داشتن یک استایل شیک و جذاب کمک نماید.

چگونه با شلوار کتان استایل کژوال داشته باشیم؟

نام دیگر استایل کژوال، استایل راحت و روزمره است. ساخت استایل با شلوار کتان زنانه در دسته کژوال نیز امکان پذیر است. همه ما برای حضور در اجتماع نیاز به یک استایل راحت داریم که علاوه بر راحت بودن بتواند خاص بودن ما را نیز ارضا کند. اکثر دختران جوان و نوجوان از شلوارهای کتان مام فیت کوتاه همچنین شلوارهای بگ و مام استایل، در رنگ های مختلف با شومیزهای زیبا مانند شومیز دخترانه اسپرت جهت استایل کژوال خود بهره میبرند.
مردانی هم که برای محیط کار دنبال بهترین نوع شلوار و راحت ترین آن در تنوع رنگی بالا هستند بهتر است از بین شلوارهای کتان لباس مناسب خود را پیدا کنند. میتوان آنرا با هر رنگ پیراهن و کفش ست کرد و با شلوار کتان می توان هر نوع استایلی را شکل داد. ساخت استایل اسپرت، رسمی یا حتی حضور در عروسی و یا مجالس ترحیم با شلوار کتان امکان پذیر است. می توان این شلوار را با عینک آفتابی، دستبند، کت، کلاه و ساعت خاص تر کرد و تیپ خود را برجسته نمود.

10 نکته طلایی استایل با انواع شلوار کتان زنانه 2

چگونه با شلوار کتان استایل رسمی داشته باشیم؟

استایل رسمی استایلی است که توسط زنان و مردان برای محیط کار، مهمانی و جلسات مختلف استفاده میشود. ساخت استایل با شلوار کتان زنانه به صورت رسمی برای مراسمات مهم به راحتی امکان پذیر است. مردان بیشتر از زنان در جلسات از شلوار کتان استفاده می کنند. زنان برای داشتن استایل رسمی بیشتر از مانتو شلوارهای اداری پارچه ای خریداری می کنند. استفاده از رنگ های تیره و نود یا خنثی مثل مشکی، سرمه ای، آبی نفتی، توسی، استخوانی و کرم یا حتی سبز یشمی بیشتر در مراسمات توصیه می شود. مورد دیگر خرید شلوار کتان در فرم راسته جذب برای مردان در این مراسمات است که ظاهری زیباتر به قیافه آنها می بخشد. این فرم شلوار را میتوان با کفش های نوک باریک مردانه یا کفش های بندی اسپرت و کالج ست نمود. 

چگونه با شلوار کتان استایل اسپرت داشته باشیم؟

اسپرت کردن استایل با شلوار کتان زنانه و مردانه کار بسیار راحتی است. برای داشتن استایل اسپرت با شلوار کتان کافی است آنرا با شومیز یا تی شرت مناسب مانند تیشرت زنانه نخ و پنبه، پیراهن اسپرت، کفش اسپرت و اکسسوری های مناسب مثل کلاه، عینک آفتابی ساعت و کیف اسپرت به کار برد. رنگ های شلوار کتان بسیار متنوع است که پوشیدن شلوار کارگو، بگ و گشاد، پایین کش و جیب دار به همراه کفش های ساق دار میتواند ظاهر شما را اسپرت تر نشان دهد. البته تمامی این استایل ها باید متناسب با مد روز جامعه اجرا شود تا شما را دمده و یا با ظاهری قدیمی و نامتناسب با مد رایج در جامعه نشان ندهد. 

چگونه با شلوار کتان استایل ساحلی داشته باشیم؟

استایل با شلوار کتان زنانه در مناطق ساحلی میتواند پیشنهادی بسیار مناسب به بانوان شیک پوش باشد. بهترین گزینه برای مناطق ساحلی و شرجی پارچه کتان است. پوشیدن شلوارک کتان برای مردان، پیراهن های کتان برای زنان، بهترین انتخاب در برابر گرما است. از آنجایی که الیاف کتان طبیعی است و رطوبت را به خود جذب میکند، میتوانید با لباس های کتان در ساحل آرامش خاطر داشته باشید. عرق بدن شما و رطوبت هوا توسط این پارچه جذب شده و مانع عرق سوز شدن و چسبندگی پوست شما میشود. نرم و لطیف بوده و در انواع فرم و مدل در بازار عرضه میشود. شلوارک و پیراهن های خود را میتوانید با انواع صندل ست کنید و برای تکمیل استایل خود میتوانید از تاپ های حلقه ای، پیراهن های استوایی، هاوایی و ساحلی همچنین کلاه های لبه دار و عینک آفتابی کمک بگیرید. استفاده از اکسسوری به غیر از کلاه و عینک در ساحل توصیه نمیشود. 

10 نکته طلایی استایل با انواع شلوار کتان زنانه 3

ایده های استایل با شلوار کتان برای موقعیت های مختلف

در ساخت استایل با شلوار کتان زنانه جهت استفاده روزمره میتوان از انواع شلوار کتان رنگی به صورت کوتاه یا بلند استفاده نمود. شلوارهای بلند میتواند به صورت گشاد، مام استایل، واید و دمپا یا همان بوت کات انتخاب شود. شلوار کتان به صورت جذب یا اسکینی، راسته، مام فیت و کارگو نیز استفاده میشود؛ که نوجوانان این روزها بیشتر از شلوارهای کارگو، گشاد و نیمه گشاد استقبال می کنند.
ست و تناسب رنگ در استایل نقش مهمی ایفا می کند. از آنجایی که امروزه زنان و مردان بیشتر از تیپ  های اسپرت و شلوار کت استفاده می کنند تناسب رنگی که ذکر میشود میتواند برای هر دو گروه مفید باشد. 
معلم ها و اساتید مرد در محیط مدرسه و دانشگاه میتوانند بیشترین بهره را از شلوار کتان ببرند. درحالیکه زنان در این محیط های رسمی بیشتر از مانتو شلوار های اداری پارچه ای استفاده می کنند. 
اما ست کردن شلوارهای کتان سرمه ای با پیراهن های سفید یا انواع رنگ های روشن پاستیلی به مردان و زنان و نوجوانان توصیه میشود. ست شلوارهای توسی با رنگ های سبز کمرنگ، لیمویی، سفید، مرجانی توصیه میگردد. داشتن شلوار کتان استخوانی یا کرم در کمد مردان و زنان برای مراسمات مختلف امری ضروری است. این رنگ میتواند با انواع پیراهن طرح دار یا ساده در رنگ های مختلف ست شود.
یادآوری میشود ست کفش با شلوار با توجه به فرم شلوار صورت میگیرد. برای مثال شلوار های اسکینی بیشتر با کالج و شلوارهای بگ بیشتر با کتونی های لژدار بزرگ و شلوارهای کوتاه مام فیت با انواع کفش و صندل ست میگردد. 

در این مقاله از سایت پوشاک مظفری تمامی نکاتی که باید برای استایل کردن شلوار کتان بدانید را بررسی کردیم. در نهیات برای خرید شلوار کتان زنانه از بهترین جنس های بازار، فروشگاه مظفری در خدمت شماست. در فروشگاه لباس مظفری انواع مدل شلوار کتان، شلوار پارچه ای زنانه و شیکترین مدل های شلوار بیرونی زنانه موجود است که می توانید با تونیک مجلسی، شومیز بلند و مانتو اسپرت ست کنید.

نام و نام خانوادگی *
شماره موبایل *
متن نظر شما *