بهترین جنس و مدل شلوار های زنانه مناسب فصل گرم تابستان

بهترین جنس و مدل شلوار های زنانه مناسب فصل گرم تابستان

انتخاب بهترین مدل و جنس شلوار زنانه بیرونی در فصل تابستان که هوا گرم است بسیار حائز اهمیت است و باید شلواری انتخاب کنید که تنفس پذیری و گردش هوا داشته باشد و رنگ شلوار نیز به حال و هوای تابستان بخورد. در واقع انتخاب شلوار تنها به خرید یک شلوار ساده ختم نمی شود و باید به آیتم هاییی مانند لباس بالاتنه، رنگ لباس و میزان آزادی و راحتی آن نیز توجه کنید. لذا در این مقاله از سایت لباس زنانه مظفری راهنمای جامعی از انتخاب بهترین مدل شلوار تابستانه ارائه خواهیم داد.

بهترین مدل‌ شلوار‌های زنانه مناسب فصل گرم تابستان

فصل گرم تابستان که از راه می رسد، شوق خرید شلوارهای تابستانی و خنک را هم با خود به همراه می آورد. بهترین مدل های شلوار تابستانی جدید شامل مدل هایی می شوند که با گرمای هوای این فصل سازگار اند و مطابق مد تابستانی دوخته شده اند. در این بخش تعدادی از  جذاب ترین مدل های شلوار تابستانی زنانه بیرونی را در پوشاک مظفری بررسی خواهیم کرد.

• شلوار مام استایل

بانوان خوش پوش و امروزی محال است لااقل یک شلوار مام استایل در کمد لباس های خود نداشته باشند! شلوار مام استایل با ظاهر خمره ای شکل و فانتزی که دارد به هیچ عنوان به پای شما نمی چسبد. به همین دلیل می توان آن را گزینه خوبی برای روزهای گرم تابستان دانست. این شلوار در قسمت ران ها گشاد می شود و کمر بسیار راحتی دارد. اساس نامگذاری این شلوار تابستانی بیرونی، محبوبیت آن در بین مادران به دلیل راحتی آن است. شلوار مام استایل را می توانید از جنس جین، کتان و پارچه نخی و مازراتی خریداری کنید.

• شلوار بگ

شلوار بگ نوعی شلوار تابستانی زنانه است که به پا کردن آن در روزهای گرم تابستان حسی از شادابی و سرزندگی را به شما می دهد چرا که هوای آزاد به راحتی درون این مدل شلوار به گردش در می آید. شما می توانید آزادانه حرکت کنید، ورزش کنید و قدم های خود را آزادانه بردارید. از طرفی اگر می خواهید اندام تان زیباتر به نظر برسد، باید بگوییم که شلوار بگ بی رقیب ترین گزینه در این باره است.

• شلوار نیم بگ

اگر قصد خرید شلوار زنانه برای تابستان گرم امسال را دارید، شلوار نیم بگ را فراموش نکنید. این مدل شلوار در ترند سال های اخیر حضوری پر رنگ داشته و نزد بانوان نیز بسیار محبوب است. پوشیدن شلوار نیم بگ استایل شما را موجه نشان می دهد. چرا که نه محدودیت های شلوار اسکینی را دارد و نه به اندازه شلوار بگ گشاد و آزاد است. هوای آزاد به راحتی درون این مدل شلوار به گردش در می آید و نواقص استایل شما به زیبایی تمام پوشانده خواهند شد. شلوار نیم بگ را می توانید با تیشرت زنانه، شومیز زنانه و انواع تونیک بپوشید.

• شلوار راسته

شلوار راسته از آن مدل شلوارهایی است که هرگز قدیمی نمی شود. این شلوار خوراک بیرون رفتن و سر کار و دانشگاه است. در روزهای گرم تابستان پوشیدن چنین شلوار تابستانی بیرونی می تواند خنک شدن شما را تضمین کند چرا که این مدل شلوار برخلاف شلوارهای اسکینی به پای شما نمی چسبد و از کمر تا مچ پا با عرض ثابت طراحی شده است. با شلوار راسته می توانید استایل های بیسیک و ساده زیبایی داشته باشید و طبق مد روز پیش بروید. امکان خرید شیک ترین شلوارهای راسته با بهترین قیمت و کیفیت در پوشاک مظفری برای شما عزیزان فراهم شده است.

بهترین جنس و مدل شلوار های زنانه مناسب فصل گرم تابستان 2

• شلوار کارگو

نام شلوار کارگو را این چند سال اخیر زیاد شنیده ایم. همان شلوارهای شش جیب و هشت جیب که دارای راحتی فوق العاده ای هستند و اغلب در قسمت مچ پا جمع می شوند. این شلوار تابستانی زنانه بیرونی یک انتخاب عالی برای استایل خیابانی و روزمره است. اگر قصد پیاده روی و طبیعت گردی دارید، این مدل شلوار بهترین گزینه است. داشتن جیب های متعدد در این شلوار به شما اجازه حمل اشیای زیاد را می دهد.

• شلوار دامنی

شلوار دامنی نوعی شلوار تابستانی جدید است که معمولا از جنس لینن، کرپ مازراتی و پارچه های ابر و بادی دوخته می شود. این مدل شلوار در روزهای گرم تابستان دست کم از یک کولر سیار ندارد بس که خنک است و حس شادابی به شما می دهد. گشاد بودن این شلوار بزرگترین مزیت آن است.

• شلوار واید

شلوار واید از جمله قدیمی ترین شلوارهایی است که هنوز هم در دنیای مد جایگاه خودش را دارد. این مدل شلوار در سرتا سر قسمت های شلوار عرض ثابتی دارد. گشاد بودن شلوار واید یکی از مهمترین مزایای آن محسوب می شود. البته قسمت باسن و فاق شلوار واید تا حدودی جذب است و سایر قسمت ها آزادی بیشتری دارند. شلوار واید را می توانید با هر نوع استایلی ست کنید.

بهترین جنس شلوار‌های زنانه مناسب فصل گرم تابستان

جنس شلواری که در روزهای گرم تابستان به پا می کنید در راحتی و سرزندگی شما تاثیر زیادی دارد. در این بخش از پوشاک مظفری قصد داریم بهترین پارچه ها را برای شلوار تابستانی بیرونی بررسی کنیم.

• شلوار لینن

یکی از خنک ترین انواع شلوار پارچه ای تابستانی زنانه، شلوار لینن است. این پارچه جذب رطوبت بالایی دارد و هوا را به راحتی از خود عبور می دهد. بنابراین پوشیدن این نوع شلوار پارچه ای باعث سبکی، شادابی و حس تازگی در شما خواهد شد. از خوبی های شلوار لینن این است که نیاز به اتوکشی زیادی ندارد و در برابر نور خورشید کیفیت خود را از دست نخواهد داد. تنوع رنگی تابستانی این شلوارها مزیت بزرگی شان محسوب می شود.

بهترین جنس و مدل شلوار های زنانه مناسب فصل گرم تابستان 2

• شلوار کتان

شلوار کتان زنانه را می توانید در روزهای آفتابی تابستان به پا کنید. شاید این جنس شلوار کمی برای روزهای شرجی و مرطوب مناسب نباشد اما اگر جنس شلوارتان از نوع کتان کاغذی باشد، احساس سبکی فوق العاده ای خواهید داشت. شلوار کتان را می توانید در محل کار، دانشگاه و حتی برای پیاده روی و روزمره انتخاب کنید. این شلوارها تنوع رنگی بالایی دارند و ایستایی آن ها در پا فوق العاده است.

• شلوار نخی

هیچ شلواری به اندازه شلوار نخی مناسب فصل تابستان نیست. به ویژه اگر محل زندگی شما آب و هوای مرطوب و شرجی دارد. شلوار نخی بهترین شلوار پارچه ای تابستانی زنانه است که نرمی و لطافت فوق العاده ای دارد و باعث تنفس پوست شما می شود. اگر پوست تان حساس است و نمی خواهید در روزهای گرم عرق سوز شوید، شلوار نخی بهترین گزینه است. شما می توانید بهترین انواع شلوار نخی راحتی و بیرونی را در پوشاک مظفری با بهترین کیفیت خریداری کنید.

• شلوار جین کاغذی

بسیاری از بانوان طرح شلوار جین را دوست دارند اما نمی توانند ضخامت بالای جین را در گرمای تابستان تحمل کنند. این دسته از عزیزان می توانند شلوار جین کاغذی را خریداری کنند که یکی از شیک ترین و خنک ترین شلوارهای تابستانی است. این شلوار طرح زیبای جین را دارد اما ضخامت آن به اندازه شلوارهای جین متداول نیست. شما می توانید شلوار جین کاغذی را در مدل های بگ، شلوار دامنی و مام استایل خریداری کنید.

• شلوار پلیسه ای

پوشیدن لباس های مد روز یکی از جذابیت های فصل تابستان است. شلوار پلیسه ای که به تازگی دوباره به دنیای مد بازگشته یکی از زیباترین مدل های شلوار پارچه ای تابستانی زنانه است که می توانید آن را با لباس های فانتزی خود ست کنید. این مدل شلوار دارای چین های متعددی می باشد که ظاهر آن را عروسکی تر کرده است. اگر می خواهید اندام پر تری داشته باشید این مدل شلوار انتخاب خوبی است.

• شلوار کجراه

اگر می خواهید در محیط کار یا در دانشگاه احساس راحتی داشته باشید و همزمان استایل موقر و شیکی داشته باشید، شلوار کجراه زنانه بهترین انتخاب است. شلوار کجراه یک شلوار اقتصادی اما مقاوم و بادوام است که به سادگی چروک نمی شود و ایستایی بسیار خوبی دارد. بنابراین شما را خوش استایل تر نشان می دهد.

بهترین جنس و مدل شلوار های زنانه مناسب فصل گرم تابستان 3

بهترین رنگ شلوار‌های زنانه مناسب فصل گرم تابستان

شلوارهای تابستانی در انواع رنگ ها تولید می شوند. این رنگ ها عمدتا با حال و هوای تابستانی قرابت دارند. در این بخش از پوشاک مظفری قصد داریم جذاب ترین رنگ های شلوار تابستانی زنانه بیرونی را با هم بررسی کنیم.

◘رنگ نود

رنگ های نود رنگ هایی خنثی اما فوق العاده شیک هستند و برای فصل تابستان بهترین انتخاب ممکن می باشند. رنگ هایی مثل هلویی، صورتی، نخودی، کرمی، شیری و کاراملی جزو رنگ های نود محسوب می شود که قابل ست شدن با هر رنگ دیگری هستند. شلوارهای به رنگ نود را می توانید در روزهای گرم تابستان به عنوان شلوار روزمره انتخاب کنید. این رنگ ها با گرمای داغ تابستان حسابی جفت و جور هستند و استایل شما را متناسب با فصل جلوه می دهند.

◘رنگ روشن

رنگ های روشن خوراک روزهای آفتابی تابستان هستند. رنگ هایی مثل سفید، لیمویی، صورتی و انواع رنگ های پاستلی زیباترین رنگ ها برای شلوار تابستانی بیرونی هستند. اگر این شلوارها را با تونیک و شومیزهای رنگ روشن ست کنید معرکه خواهد شد. به طور کلی رنگ های روشن جذب گرمای کمی دارند و باعث خنکی بیشتر شما و سرزندگی در فصل تابستان می شوند. شما می توانید شلوارهای رنگ روشن را در سفر، کنار ساحل و در طبیعت گردی و ها و برای پیاده روی به پا کنید. پوشاک مظفری به عنوان یکی از قوی ترین مجموعه های فروش پوشاک با کیفیت، اقتصادی ترین و با کیفیت ترین پوشاک زنانه را برای شما عزیزان آماده کرده است. اگر می خواهید یک ست تابستانی جذاب بزنید و دنبال استایل کردن به زیباترین شکل ممکن هستید، حتما به فروشگاه پوشاک مظفری سر بزنید. چرا که ما در این مجموعه انواع پوشاک زنانه از جمله شلوار تابستانی زنانه بیرونی و انواع تونیک و شومیز را برای ست کردن استایل های شیک و دلبرانه آماده کرده ایم.

◘رنگ خنثی

رنگ های خنثی همیشه در هر فصلی طرفدار دارند به ویژه در فصل تابستان. رنگ هایی مثل طوسی، کرمی، سفید، خاکستری و خاکی جزو رنگ هایی هستند که خنثی می باشند و با رنگ های شاد و تابستانی ست می شوند. شما می توانید شلوار طوسی را با هر رنگ شومیزی ست کنید. بنابراین از این لحاظ دردسر نخواهید داشت. شلوارهای رنگ خنثی در تابستان زحمت شما را برای ست کردن لباس ها کم می کنند.
انتخاب بهترین مدل شلوار بیرونی تابستانه و بهترین رنگ شلوار زنانه بیرونی یکی از مهمترین دغدغه های بانوان است تا در این فصل گرم علاوه بر داشتن تیپ و استایل شیک، خنک بمانند. مدل های شلوار زنانه و رنگ هایی که نام بردیم از بهترین مدل و رنگ شلوار زنانه بیرونی است که با لباس های تک رنگ به خوبی ست می شوند. 

 
نام و نام خانوادگی *
شماره موبایل *
متن نظر شما *