شب یلدا چی بپوشیم؟

شب یلدا چی بپوشیم؟

شب یلدا شبی ست خاطره انگیز که بدون شک همه ما عکس های زیبایی از این شب به یادماندنی در آلبوم عکس های خود داریم. عکس هایی که در آن اغلب افراد لباس های شاد و رنگارنگ با تم شب یلدا به تن کرده اند. اگر می خواهید عکس های شب یلدای امسال تان متفاوت از سال های دیگر باشد باید یک استایل خاص و یلدایی داشته باشید. اما آیتم های این استایل شامل چه نوع لباس هایی می شوند؟ اگر شما هم این سوال در ذهن تان پیش آمده است که برای شب یلدا چی بپوشیم در این مطلب با پوشاک مظفری همراه شوید تا بهترین لباس های یلدایی را با هم بررسی کنیم.

انواع ست لباس یلدایی

بهترین و هوشمندانه ترین لباس برای شب یلدا، ست های یلدایی هستند. ست هایی که در آن ها از رنگ های مکمل استفاده می کنید و تناژ رنگ ها را با یکدیگر ست می کنید. این ست ها باید هوشمندانه انتخاب شوند. به عنوان مثال بسیار مهم است که پیراهن و شلوار شما همخوانی داشته باشند. یا اگر از دامن استفاده می کنید، تاپی در کنار آن بپوشید که زیبایی استایل شما را دوبرابر کند. در این بخش قصد داریم جذاب ترین ست های یلدایی را برای این شب طولانی و خاطره انگیز معرفی کنیم.

شب یلدا چی بپوشیم؟ 1

• شلوار پارچه ای و شلوار کتان رنگی

شلوار پارچه ای زنانه و شلوار های کتان رنگی جزء جدایی ناپذیر از ست های یلدایی هستند. به ویژه اگر سلیقه به خرج دهید و آن ها را با لباس هایی مانند تاپ مجلسی و شومیزهای زنانه ست کنید. شلوارهای کتان رنگی حس و حالی از شادابی و نشاط را انتقال می دهند و بی شک جلوه درخشان تری به عکس های شما خواهند داد. با پوشیدن رنگ های شاد اجازه دهید در محفل یلدایی تان جشنی از رنگ ها برپا شود. شما می توانید شلوارهای پارچه ای و شلوارهای کتان بگ را برای این شب انتخاب کنید که ترکیب آن ها با تاپ های مجلسی و کفش پاشنه دار بی نظیر می شود.

شب یلدا چی بپوشیم؟ 2

• شومیز و شومیز مانتویی

بسیاری از افراد در شب یلدا مهمانی های خانوادگی برپا می کنند. در این مهمانی ها باید استایل شیک و جلسی تری داشته باشید. بنابراین پوشیدن شومیز دخترانه اسپرت یا  شومیز مجلسی شیک می تواند گزینه خوبی به نظر برسد. به ویژه اگر از شومیزهای حریر و ساتن استفاده کنید و آن ها را با یک شلوار پارچه ای شیک ست کنید. این روزها استفاده از لباس های گشاد و آزاد در استایل ها به مد روز نزدیک تر است. بنابراین توصیه می کنیم در خرید شومیز زنانه سراغ گزینه هایی بروید که استایل شما را امروزی تر نشان می دهند. شومیزهای کتان کبریتی و شومیزهای ساتن گزینه های بی نظیری هستند که هم با شلوار و هم با دامن عالی می شوند.

شب یلدا چی بپوشیم؟ 3

• تاپ مجلسی

تاپ های مجلسی را برای مناسبت هایی مانند شب یلدا طراحی می کنند. این تاپ ها دارای ظاهری رسمی و شیک هستند و استایل شما را باوقار و با شکوه تر نشان می دهند. تاپ های مجلسی در طرح و رنگ های متنوعی در بازار موجود هستند. بهتر است زمان خرید تاپ مجلسی مخصوص شب یلدا به تناژ و ترکیب رنگ تاپ توجه بیشتری داشته باشید تا جلوه زیباتری در مجلس پیدا کنید. به تن کردن تاپ های مجلسی با شلوارهای کرپ مازراتی استایل شما را حسابی خانومانه نشان می دهد. از طرفی اگر می خواهید استایل شما کمی اسپرت باشد می توانید این تاپ ها را با شلوار جین یا شلوارهای کتان ست کنید.

شب یلدا چی بپوشیم؟ 4

• لگ شاین

اگر این سوال ذهن شما را مشغول کرده که برای شب یلدا چی بپوشیم و هنوز گزینه خاصی در کمد لباس هایتان پیدا نکرده اید، لگ شاین بهترین گزینه است.  لگ شاین دارای ظاهری براق و درخشان است و استایل شما را اندامی تر نشان می دهد. شما می توانید لگ شاین را با شومیزهای اسپرت دخترانه و زنانه ست کنید. از آنجایی که لگ شاین از نوع چسبان می باشد، بهتر است لباسی که همراه آن به تن می کنید نوعی لباس آزاد و گشاد باشد. بنابراین بهتر است شومیزی به تن کنید که بتوانید آن را روی شلوار قرار دهید. اینگونه یک استایل ژورنالی و شیک برای شب یلدا خواهید داشت.

شب یلدا چی بپوشیم؟ 1

• لباس های بافتنی

لباس های بافتنی شروع خوبی برای آغاز زمستان هستند و چه چیز بهتر از اینکه این لباس ها را در شب زیبای یلدا بپوشید. در واقع لباس های بافتنی نمادی از روزهای سرد و برفی زمستان هستند که در راه اند. با پوشیدن این لباس های زیبا در شب یلدا استقبال گرمی از زمستان خواهید داشت. شما می توانید لباس های بافتنی را با دامن و شلوار ست کنید.

شب یلدا چی بپوشیم؟ 5

• بلوز بافت

بلوزهای بافت این روزها محبوبیت زیادی در بین بانوان پیدا کرده اند. اگر شب یلدای سردی در پیش دارید توصیه می کنیم با به تن کردن بلوز بافت هم استایل مناسب تری برای این فصل داشته باشید و هم عکس های زیباتری به ثبت برسانید. بلوزهای بافت در رنگ های شاد و تنوعی در بازار موجود هستند. شما می توانید از رنگ های یلدایی مانند سبز و قرمز برای این شب به یادماندنی استفاده کنید. بلوزهای بافت لزوما از نوع آستین بلند نیستند. شما می توانید تاپ های بافت و کراپ های بافت به تن کنید. کافیست به سایت لباس زنانه مظفری سر بزنید و بافت های تازه این مجموعه را بررسی کنید تا بهترین آیتم شب یلدا را از بین آن ها پیدا کنید.

شب یلدا چی بپوشیم؟ 6

• پیراهن بافت

پیراهن بافت یکی از خاص ترین لباس هایی است که می توانید برای شب یلدا بپوشید. پیراهن های بافت دارای ظاهری رسمی و شیک هستند و معمولا تن هر کسی دیده نمی شوند. بنابراین اگر می خواهید در جمع یلدایی مهمانان ظاهری منحصر به فرد داشته باشید و بدرخشید، پیراهن بافت را انتخاب کنید. برخی ازپیراهن های بافت بلندتر هستند و برخی دارای قد کوتاه تری می باشند. با پیراهن های بافت می توانید یک استایل عروسکی مناسب شب یلدا داشته باشید. پیراهن های بافت اغلب نازک هستند و باعث گرمای بیش از حد شما نخواهند شد بنابراین می توانید با خیال راحت آن ها را به تن کنید و در کنار شومینه و کرسی بنشینید.

شب یلدا چی بپوشیم؟ 7

بهترین رنگ برای لباس شب یلدا

اگر قرار باشد بهترین رنگ مناسب شب یلدا را معرفی کنیم بی شک باید به رنگ هایی چون سبز و قرمز اشاره داشته باشیم. این رنگ ها عموما در تنقلات و تزئینات شب یلدا دیده می شوند. از هندوانه گرفته تا انار و لبوی سرخی که زینت بخش سفره یلدا هستند. در شب یلدا معمولا از رنگ های گرم استفاده می شود. شما می توانید با پوشیدن لباس هایی به رنگ زرشکی، عنابی، سرخ و قرمز شادی و شور را به عکس های شب یلدا ببخشید و محفل یلدایی تان را شادتر کنید.
به تن داشتن یک بلوز بافت قرمز در شب یلدا می تواند کار را تمام کند. رنگ آتشین قرمز بهترین رنگ برای شب یلدا است که ترکیب آن در کنار رنگ های دیگر جذاب خواهد بود. به طور کلی رنگ قرمز در کنار هر رنگ دیگری که قرار بگیرد جلب توجه زیادی می کند و این اتفاق در شب یلدا نیز رخ می دهد.
به طور کلی بهتر است در این شب زیبا از رنگ های شاد استفاده کنید. رنگ های تیره و رنگ های سرد و خنثی مانند خاکستری، بنفش، صورتی و آبی چندان مناسب این شب نیستند. با این حال اگر هنر ست کردن رنگ ها را دارید می توانید با اعتماد به نفس کامل هر رنگ شادی که در کمد لباس هایتان دارید را انتخاب کنید. اما اولویت با رنگ های گرم مانند سرخ و زرشکی و عنابی است که ترکیب آن ها با رنگ سبز معجزه می کند.

شب یلدا چی بپوشیم؟ 8

بهترین اکسسوری برای شب یلدا

برای اینکه شب یلدای امسال استایل خاص تری داشته باشید باید به فکر استفاده از اکسسوری های خاص باشید. اکسسوری هایی که نماد یلدا در آن ها استفاده شده است می توانند گزینه خوبی برای این شب خاص باشند. به عنوان مثال استفاده از گردنبند و گوشواره هایی که دانه های سرخ انار در آن ها به چشم می خورد می تواند گزینه خوبی باشد. اغلب اکسسوری های شب یلدا از نوع دست ساز و هنری هستند. بنابراین لازم نیست هزینه زیادی برای آن ها پرداخت کنید. این اکسسوری ها صرفا استایل و تیپ شما را جذاب تر می کنند. نماد هایی مانند دانه برف و دانه های انار جزو نمادهای زیبای شب یلدا هستند که در اکسسوری ها استفاده می شوند. شما همچنین می توانید از گیره مو و تل های پارچه ای استفاده کنید که نمادی از یلدا در بر دارند.

خرید لباس شب یلدا فروشگاه مظفری

ست کردن یک استایل برای شب یلدا به نظر کار ساده ای می آید اما اینکه کدام لباس را انتخاب کنید و چگونه آن را ست کنید چندان راحت نیست. فروشگاه اینترنتی پوشاک مظفری با فکر کردن به دغدغه شما عزیزان برای استایل شب یلدا، زیباترین ست ها را آماده کرده است. شما می توانید یک ست کامل از تاپ مجلسی، خرید تیشرت زنانه، شومیز مانتویی، پیراهن بافت و شلوار کتان زنانه و شلوار پارچه ای را در کنار هم خریداری کنید. بسته به سلیقه ای که دارید می توانید این آیتم ها را در کنار همدیگر قرار دهید و یک ست جذاب یلدایی داشته باشید. اگر می خواهید یلدای امسال نگین محفل باشید، با مظفری همراه شوید.

نام و نام خانوادگی *
شماره موبایل *
متن نظر شما *