نکات مهم ست کردن تونیک با سایر لباس ها

نکات مهم ست کردن تونیک با سایر لباس ها

اغلب بانوان در خرید لباس، دو مولفه زیبایی و راحتی را در کنار هم می خواهند. آن ها لباسی می خواهند که هم باعث زیبایی و جذابیت استایل شان شود و هم در کنار زیبایی، راحتی قابل قبولی داشته باشد. در واقع نمی خواهند راحتی را فدای زیبایی کنند و از طرفی هم نمی توانند چشمان شان را روی مولفه مهمی چون زیبایی ببندند. اینجاست که ترتیب دادن یک استایل با تونیک زنانه را بر هر چیز دیگری ترجیح می دهند. تونیک های زنانه به دلیل اینکه قد بلندتری در مقایسه با شومیز دخترانه اسپرت دارند و آزادی عمل بانوان را سلب نمی کنند، محبوب ترین آیتم در استایل خانم های خوش سلیقه محسوب می شوند. تونیک زنانه مجلسی، تونیک زنانه اسپرت، تونیک زنانه مینیمال، تونیک زنانه سنتی، تونیک زنانه خانگی و تونیک زنانه فانتزی همگی مدل های مختلفی از تونیک زنانه هستند که بانوان می توانند آن ها را در مهمانی ها، مجالس، دورهمی ها، در منزل، در زمان پیاده روی، طبیعت گردی، جشن های تولد و حتی در محیط کار به تن کنند. از آنجایی که قد تونیک زنانه بلند است و پوشش دهی خوبی دارد، بانوان احساس راحتی بیشتری با آن دارند و ترجیح می دهند این آیتم را هر طور شده با دامن، شلوار کتان زنانه، شلوار جین، لگ و شلوار ورزشی ست کنند. اما چطور و چگونه؟ در این مطلب با تیم پوشاک مظفری همراه شوید تا بگوییم که چطور می توانید با هر فرم فیزیکی و اندامی که دارید، زیباترین استایل با تونیک زنانه را داشته باشید.

چگونه تونیک را با سایر لباس ها ست کنیم؟

ست کردن یک استایل با تونیک زنانه رمز و رازهای مخصوص خودش را دارد که اگر بلد نباشید، حتی زیباترین تونیک ها هم به تن شما زیبا نخواهند بود. شما باید بلد باشید که چگونه تونیک زنانه را استایل کنید.
شما می توانید تونیک زنانه را همراه با شلوار بیرونی زنانه از نوع کتان یا جین به تن کنید. تونیک ها برای فصل بهار و تابستان عالی هستند. با این حال بهتر است تونیک های بهاری و تابستانی را با شلوارهای خنک و آزاد ست کنید تا استایل تان متناسب فصل باشد. اگر تونیک شما از جنس پشمی یا کتان ضخیم است می توانید با شلوار چرم، شلوار جین و یا کتان آن را ست کنید و یک استایل پاییزه داشته باشید.
شلوارهای مام استایل، مام بگ، جذب، راسته و دمپا گشاد و کارگو هر کدام به نوعی قابل ست شدن با تونیک زنانه هستند. نکته ای که در این باره باید رعایت کنید این است که اگر تونیکی که به تن می کنید از نوع فری ساز و گشاد است و قد نسبتا بلندتری دارد، بهتر است آن را با شلوارهای مام استایل ست کنید تا ظاهرتان حسابی امروزی و مرتب به نظر برسد. تونیک های اورسایز را بهتراست با شلوارهای بگ ست نکنید چرا که استایل شما را به هم ریخته نشان می دهد. ست کردن تونیک زنانه با شلوارهای جذب نیز معمولا در مواقعی مرسوم تر است که قصد دارید به یک پیاده روی طولانی یا طبیعت گردی بروید. این روزها شلوارهای بگ و نیم بگ حسابی مد شده اند که خوراک ست شدن با تونیک های زنانه هستند و در پوشاک مظفری با بهترین قیمت بازار به فروش می رسند. اگر تونیک شما از جنس نخ پنبه با لینن است می توانید آن را با شلوارهای بگ لینن و نخی ست کنید تا یک استایل تابستانی و خنک داشته باشید.

نکات مهم ست کردن تونیک با سایر لباس ها 1

• ست کردن تونیک مجلسی

تونیک های مجلسی معمولا از جنس ساتن، حریر و ریون هستند. به همین دلیل بهتر است آن ها را با شلوارهایی از جنس کرپ مازراتی، ژاکارد، مخمل و کرپ کش ست کنید. اگر تونیک مجلسی زنانه را با شلوار دمپا گشاد و کفش پاشنه دار بپوشید استایل شما بسیار رسمی تر به نظر می رسد. برخی تونیک های مجلسی دارای طرح و نقش هستند و برخی دیگر از نوع تک رنگ و ساده می باشند. اگر تونیک انتخابی شما از نوع تک رنگ و ساده است می توانید برای رنگ و لعاب بیشتر بخشیدن به استایل تان سراغ شلوارهای طرح داری بروید که به تازگی ترند شده اند. برای داشتن استایل دخترانه تر نیز می توانید تونیک مجلسی زنانه را با شلوار جین جذب و کفش های پاشنه بلند ست و یا حتی کفش های اسپرت ست کنید. راستی! استفاده از اکسسوری را فراموش نکنید که درخشش فوق العاده ای به استایل شما خواهد بخشید.

• ست کردن تونیک اسپرت

تونیک های اسپرت در فصل بهار و تابستان فروش باورنکردنی دارند. مخصوصا تونیک هایی که دارای جنس خنک هستند و به دلیل فری سایز بودن با هر سایز اندامی سازگاری دارند. اگر می خواهید تونیک اسپرت را به زیبایی هر چه تمام ست کنید، می توانید آن را با شلوار بیرونی زنانه ست کنید و یا شلوارهای کارگو را انتخاب کنید که طی یک سال اخیر حسابی پر فروش بوده اند. لگ های ورزشی جذب نیز گزینه جالبی برای ست شدن با تونیک اسپرت به نظر می رسند به ویژه اگر قصد دارید در فضای باز بدوید و ورزش کنید. تونیک های اسپرت را به هیچ وجه با کفش های پاشنه دار و مجلسی به تن نکنید که افتضاح به بار خواهد آمد! همیشه تونیک اسپرت را با کفش های اسپرت ست کنید. اگر یک جفت کتونی سفید، یک جفت کانورس یا یک جفت ونس دارید، آن ها را برای ست کردن با تونیک اسپرت کنار بگذارید.

• ست کردن تونیک با شلوار بیرون برای محل کار

ساعات طولانی کار اجازه پوشیدن لباس های بیش از حد رسمی را نمی دهد. بانوانی که می خواهند در محل کار شیک به نظر برسند، آراسته باشند و در عین حال راحتی فوق العاده ای داشته باشند، تونیک را انتخاب می کنند. به ویژه اگر محیط کار شما یک محیط دوستانه است. شما می توانید تونیک زنانه را با شلوار بیرونی زنانه از جنس کرپ و یا شلوار نخی ست کنید. بسته به میزان رسمی بودن تونیکی که انتخاب کرده اید می توانید از شلوارهای جین، کتان و شلوارهای پارچه ای برای ست کردن تونیک در محل کار استفاده کنید. بهتر است دور شلوارهای لینن و کارگو و شلوارهای جذب را برای محل کار قلم بگیرید چرا که هیچ رقمه با تونیک جالب نخواهند شد و اساسا برای محل کار مناسب نیستند. ساده ترین و دوست داشتنی ترین انتخاب یک شلوار نیم بگ جین یا کتان است که رنگ آن به رنگ تونیک شما بیاید.

• ست کردن تونیک با دامن شلواری

یکی از گزینه های ترند امسال برای ست کردن تونیک، ست کردن آن همراه دامن شلواری است. دامن شلواری های خنک و تابستانه امسال حسابی مد شده اند. اگر می خواهید یک استایل عالی برای سفر، کنار دریا، دورهمی با دوستان تان درکافه یا یک خیابان گردی ساده و خرید داشته باشید، این استایل بی نظیر است. بهتر است قد دامن شلواری را طوری انتخاب کنید که روی کفش شما را پوشش ندهد. بنابراین استایل شما تابستانی تر خواهد شد. استفاده از رنگ های روشن و شاد برای چنین استایلی از شما یک بانوی خوش ذوق و شاد می سازد.

• ست تونیک و شلوار گشاد

یکی از کاربردهای تونیک، به تن کردن آن در خانه است. شما می توانید تونیک زنانه را همراه با شلوار زنانه خانگی به تن کنید. اگر می خواهید جلوی مهمانان احساس راحتی داشته باشید و یا می خواهید یک استایل خنک در فصل بهار و تابستان ترتیب دهید که هم راحت باشد و هم پوشیده، ست تونیک و شلوار گشاد بهترین انتخاب است. چنین ستی برای سفرهای ساحلی و مسافرت به جنوب کشور بی نظیر است. اگر تحرک زیادی دارید، اگر مادر هستید و باید دائما بیرون از خانه مراقب فرزندان تان باشید یا آن ها را بغل بگیرید، اگر می خواهید یک استایل راحت و خنک داشته باشید و مطابق مد پیش بروید، ست تونیک و شلوار گشاد بهترین پیشنهاد پوشاک مظفری برای شماست.

• ست کردن تونیک برای افراد لاغر

افرادی که اندام لاغری دارند و می خواهند تونیک محبوب شان را ست کنند، به هیچ عنوان نباید سراغ گزینه هایی بروند که آن ها را لاغر تر نشان می دهد. برای اینکه ظاهر پری داشته باشید باید شلوارهایی را با تونیک تان ست کنید که نیم بگ یا بگ هستند. پوشیدن شلوار جین جذب همراه تونیک برای افرادی که لاغر هستند چیزی جز نابود کردن استایل شان نیست. به عقیده متخصصان ما در پوشاک مظفری، اگر اندام لاغری دارید سراغ شلوار چرم جذب، شلوار جین جذب، شلوار کتان جذب و شلوارهای کشی جذب نروید. همچنین بهتر است شلواری که همراه تونیک به پا می کنید کمی بالاتر از مچ پای شما باشد. به عنوان مثال شلوارهای مام استایل گزینه بسیارخوبی برای افراد لاغر هستند. این شلوارها حالت خمره ای دارند و استایل شیک و بامزه ای را همراه با تونیک برای شما رقم می زنند.

نکات مهم ست کردن تونیک با سایر لباس ها 2

نکات مهم خرید تونیک اسپرت و مجلسی

تونیک های زنانه این روزها جایگاه مانتوها را تصاحب کرده اند. کمتر بانوی خوش سلیقه ای را می بینیم که چند دست از این تونیک ها درون کمد لباسش نداشته باشد. تونیک های زنانه برای هرسلیقه ای با هر طرح و رنگی تولید می شوند. پوشاک مظفری با هدف خلق بهترین و شیک ترین استایل ها برای بانوان خوش پوش ایرانی، انواع تونیک مجلسی زنانه، تونیک اسپرت، تونیک فانتزی و تونیک تابستانی را در این مجموعه عرضه می کند. شما می توانید با مراجعه به وبسایت پوشاک مظفری و بررسی تونیک ها، بهترین انتخاب را برای خلق یک استایل شیک و به روز داشته باشید.

نام و نام خانوادگی *
شماره موبایل *
متن نظر شما *