بهترین لباس مناسب اندام ساعت شنی

بهترین لباس مناسب اندام ساعت شنی

انتخاب بهترین لباس مناسب اندام ساعت شنی با شناخت مشخصات اندام ساعت شنی ممکن است. اندام ساعت شنی یکی از اندام های محبوب بین بانوان است که تعداد زیادی از بانوان با تمرینات ورزشی و رژیم های غذایی به آن می رسند و برخی دیگر نیز به صورت ژنتیکی دارای اندام ساعت شنی هستند. در این مطلب از پوشاک مظفری قصد داریم در مورد لباس مناسب اندام ساعت شنی و ویژگی های این فیزیک بدنی صحبت کنیم. اگر کمر باریکی دارید و عرض شانه ها و باسن تان نسبت به عرض کمرتان بیشتر است، شما هم در دسته بانوانی قرار می گیرید که دارای اندام ساعت شنی هستند. داشتن انحنا در قسمت کمر از ویژگی های اصلی اندام ساعت شنی است. بانوانی که چنین اندامی دارند می توانند با پوشیدن لباس هایی که قوس های اندام آن ها را زیباتر نمایان می کنند، استایل شیک تری داشته باشند. ران های بزرگ، داشتن کمر منحنی و شانه های پر و باسن گرد نیز از دیگر مولفه های این فرم بدنی خاص هستند.

بهترین لباس مناسب اندام ساعت شنی

اگر می خواهید فرم بدنی ساعت شنی زیباتر به نظر برسد، باید از لباس هایی استفاده کنید که فیت تن تان باشد. اینگونه قوس ها و انحناها زیباتر دیده می شود. بهترین لباس مناسب اندام ساعت شنی، لباسی است که در قسمت کمر تنگ می شود و در بخش باسن کمی آزاد است. لباس هایی که در قسمت پایین تنه حجم بیشتری دارند و در قسمت کمر و سینه جمع و جور هستند گزینه خوبی برای اندام ساعت شنی محسوب می شوند.
◘لباس های فرم عروسکی نیز گزینه خوبی برای این اندام هستند. لباس های عروسکی از کمر به پایین حجم بیشتری دارند و در قسمت کمر تنگ می شوند. دامن های پف دار اندام های ساعت شنی را زیباتر نشان می دهد. به ویژه اگر از قسمت زیر سینه تنگ شوند.
◘نوع دیگری از لباس برای اندام ساعت شنی، لباس مدل ماهی است. بانوانی که کمر باریک و باسن پهنی دارند به زیبایی هر چه تمام در این لباس می درخشند. این مدل لباس دارای دامن چسبان است که تا سر زانوها اندامی بوده و از زانو به پایین گشاد می شود و دنباله زیبایی دارد. دقت داشته باشید که لباس مناسب اندام ساعت شنی باید ساده و بی آلایش باشد. لباس هایی که بیش از حد شلوغ هستند زیبایی اندام شما را به خوبی نشان نمی دهند.
لباس مناسب اندام ساعت شنی بهتر است دارای یقه های گرد، بیضی و هفتی شکل باشند. این مدل یقه ها تعادل استایل شما را حفظ می کنند چرا که توجه ها را بیش از حد به قسمت بالاتنه معطوف نمی کنند. آستین های ساده بهترین گزینه هستند. آستین های پفی و چین دار تمرکز را روی شانه ها معطوف می کنند که بازهم گزینه خوبی به نظر نمی رسند. بنابراین سعی کنید آستین های ساده را انتخاب کنید.
به طور کلی لباس های اندامی زیباترین لباس هایی هستند که بانوان با فیزیک بدنی ساعت شنی می توانند به تن کنند. شما می توانید بهترین لباس برای اندام ساعت شنی را از پوشاک مظفری با بهترین کیفیت در انواع طرح های متنوع خریداری کنید.

بهترین لباس مناسب اندام ساعت شنی 1

• شلوار مناسب اندام ساعت شنی

بهترین مدل شلوار بیرونی زنانه برای اندام های ساعت شنی، شلوارهای فاق بلند هستند. شلوارهایی که دارای فاق بلندی هستند گودی کمر و باریک بودن کمر را به زیبایی تمام به نمایش در می آورند. اگر بلوز یا تونیک زنانه مجلسی را درون شلوار قرار دهید، زیبایی استایل شما دوچندان خواهد شد. پوشیدن یک تیشرت زنانه نخ پنبه همراه شلوار و قرار دادن قسمت پایین تیشرت درون شلوار، یک استایل فانتزی و مد روز را برای شما خلق می کند.
نوع دیگری از شلوار بیرونی زنانه که می توان آن را مناسب برای اندام های ساعت شنی دانست، شلوار بوت کات می باشد که در اصطلاح عامیانه به آن شلوار دمپا گشاد می گویند. این مد شلوارها در قسمت فاق و ران تنگ هستند و از زانو به پایین گشاد می شوند. به همین دلیل فیزیک بدنی بانوانی که دارای اندام ساعت شنی هستند را بسیار شیک و جذاب نشان می دهند. این مدل شلوارها به دلیل گشاد بودن در قسمت پاچه ها شما را لاغر تر و کشیده تر نشان می دهند.
اگر اندام ساعت شنی دارید و می خواهید شلوار کتان زنانه به پا کنید، بهتر است سراغ شلوارهایی بروید که دارای کمر فیت هستند و در قسمت ران و باسن جذب می باشند.  البته جذب بودن بیش از حد هم توصیه نمی شود چرا که باعث بزرگتر دیده شدن باسن و ران می شود. به طور کلی شلوارهای به رنگ تیره گزینه خوبی برای اندام ساعت شنی هستند چرا که زیبایی اندام را دوچندان می کنند.
اورال ها نیز گزینه خوبی برای اندام های ساعت شنی به نظر می رسند. این لباس ها در قسمت کمر جمع می شوند و به دلیل کوتاه بودن بالا تنه، اندام شما را کشیده تر نشان می دهند. بنابراین اگر می خواهید لاغر تر و قد بلندتر به نظر برسید، لباس های اورال را انتخاب کنید.

• شومیز و تونیک مناسب اندام ساعت شنی

بانوانی که اندام ساعت شنی دارند معمولا در پوشیدن شومیز و تونیک بسیار خوش شانس هستند چرا که انواع شومیز زنانه بلند در اندام آن ها زیبا جلوه می کند. کافیست یک کمربند شیک روی شومیز استفاده کنند تا زیبایی تونیک یا شومیز دوچندان شود. شومیزهایی که از پارچه های لخت مانند ساتن و حریر دوخته شده اند در اندام های ساعت شنی بسیار زیبا جلوه می کنند. این پارچه ها حالت پذیری بالایی دارند و قوس های بدن را به زیبایی تمام نمایش می دهند.
اگر اندام ساعت شنی دارید بهتر است شومیز و تونیک های کوتاه به تن نکنید چرا که اندام شما را چاق نشان می دهند. شومیز مجلسی شیک و شومیزهایی که قابلیت استفاده شدن همراه کمربند را دارند بهترین گزینه برای اندام های ساعت شنی هستند. بانوانی که دارای اندام ساعت شنی هستند می توانند با پوشیدن تونیک زنانه همراه با کمربند، قوس کمرشان را به زیبایی هر چه تمام به نمایش بگذارند.

• لباس مجلسی مناسب اندام ساعت شنی

اگر اندام ساعت شنی دارید و می خواهید در مجلس بدرخشید، بهتر است سراغ لباس هایی بروید که دارای یقه های کشیده، کمربند باریک و طرح چسبان هستند. به طور کلی انتخاب لباس مجلسی برای اندام های ساعت شنی کار سختی نیست چرا که هر نوع لباسی با این فرم اندام سازگار است. البته به جز لباس هایی که دارای چین های زیاد در قسمت بالا تنه هستند. این مدل لباس های مجلسی قوس زیبای کمر شما را محو می کنند و انتخاب خوبی به نظر نمی رسند.
هرگز به عنوان لباس مجلسی سراغ شلوارهای پلیسه ای و آن مدل شلوارهایی که دارای تزئینات بیش از حد هستند نروید. لباس مجلسی شما باید خط کمر منطبق بر خط کمر خودتان داشته باشد. پایین بودن خط کمر لباس باعث بزرگ دیده شدن بالاتنه شما می شود و تعادل اندام تان بر هم می خورد. به طور کلی بهترین لباس مجلسی برای اندام ساعت شنی لباسی است که در قسمت کمر تنگ شود و بالاتنه شما را کوچک و پایین تنه را کشیده نشان دهد. اگر اهل پوشیدن لباس های مجلسی طرح دار هستید می توانید سراغ طرح های عمودی بروید که باعث کشیده دیده شدن اندام شما می شود.
اگر اهل پوشیدن کت و دامن هستید، توصیه می شود کت هایی به تن کنید که فیت بدن هستند و دارای آستین سه ربع می باشند. کت های تا روی کمر و کوتاه اندام شما را زیباتر نشان می دهند. به طور کلی هر نوع لباسی که باریک بودن کمر شما را نمایش دهد و توجه ها را لزوما به شانه ها و یقه معطوف نکند انتخاب خوبی برای اندام ساعت شنی است.

بهترین لباس مناسب اندام ساعت شنی 2

• دامن مناسب اندام ساعت شنی

بانوانی که دارای اندام ساعت شنی هستند می توانند مدل های مختلفی از دامن را به پا کنند. دامن های پر چین اندام آن ها را زیباتر جلوه می دهد چرا که با پوشیدن دامن های پر چین، باریک بودن کمر بیشتر از حد معمول جلوه می کند و زیبایی اندام آن ها حسابی به چشم می آید. دامن های پف دار و چین دار گزینه خوبی برای این عزیزان است.
دامن های چسبان و مجلسی خوراک اندام های ساعت شنی است. این مدل دامن ها در قسمت باسن و ران فیت تن هستند و با آمدن به سمت پایین آزاد می شوند. از آنجایی که اندام های ساعت شنی دارای کمر باریک تری هستند این مدل دامن ها حسابی به تن آن ها می نشیند. بنابراین می توانید به عنوان لباس مجلسی از این مدل دامن استفاده کنید. استفاده از یک کمربند باریک و ظریف همراه دامن می تواند اندام شما را لاغرتر نشان دهد. دقت داشته باشید که کمربندهای پهن گزینه خوبی برای اندام های ساعت شنی نیستند.
دامن های خمره ای گزینه خوبی برای اندام های ساعت شنی هستند. شما می توانید دامن های جین چسبان و خمره ای را همراه یک شومیز مجلسی بپوشید. دامن کلوش نیز انتخاب خوبی برای این اندام است. اگر می خواهید استایل تان فرم عروسکی داشته باشد و در عین حال زیباتر به نظر برسید، دامن های چین دار و کلوش گزینه خوبی هستند.
مجموعه مظفری به عنوان یکی از قوی ترین مجموعه های فروش پیراهن و لباس زنانه در ایران، ارائه دهنده بهترین لباس ها مطابق با استایل بانوان خوش پوش و شیک امروزی می باشد. برای خرید جدیدترین لباس های مد روز مطابق با استایلی که دارید می توانید به آنلاین شاپ لباس زنانه مظفری مراجعه کنید.

نام و نام خانوادگی *
شماره موبایل *
متن نظر شما *