تفاوت شلوار بگ و نیم بگ چیست؟

تفاوت شلوار بگ و نیم بگ چیست؟

تفاوت شلوار بگ و نیم بگ را در اندازه و میزان آزادی آنها جستجو کرد. این روزها اگر سری به بازار شلوارهای زنانه بزنید، خواهید دید که شلوارهای بگ و نیم بگ بازار را حسابی قبضه کرده اند. این شلوارها طی چند سال اخیر وارد استایل کژوال شده اند و طرفداران زیادی در بین بانوان پیدا کرده اند. از راحتی فوق العاده این مدل ها گرفته تا شیک بودن شان، جزو ویژگی های مورد علاقه بانوان امروزی در استایل زدن است. با این مقاله از پوشاک مظفری همراه شوید تا تفاوت های کلیدی شلوار بگ و نیم بگ را به خوبی درک کنید و بهترین انتخاب را در خرید شلوار بیرونی زنانه داشته باشید.

شلوار بگ چیست؟

شلوار بگ Baggy Pants یکی از جذاب ترین مدل های لباس کژوال در شلوارهای زنانه است. اغلب دختر خانم ها و بانوان خوش پوش لااقل یک مدل از این شلوارها را در کمد لباس های خود دارند. شلوار بگ اغلب در فصل های بهار و تابستان محبوبیت پیدا می کند. این مدل شلوار به دلیل آزاد بودن و ایجاد حس رهایی و راحتی به محبوبیت رسیده است. البته ناگفته نماند که شلوار بگ استایل شما را حسابی جذاب و خفن می سازد. به ویژه اگر اهل استایل های کژوال و خیابانی هستید.
شلوار بگ شما را از شر شلوارهای جذب و اسکینی و شلوارهایی که احساس خفگی و گرما به شما می دهند راحت کرده است. این شلوار چند سالی می شود که در لیست شلوارهای ترند قرار گرفته و به این زودی ها هم قصد خارج شدن از این لیست را ندارد. اگر قصد خرید شلوار کتان زنانه یا شلوار جین زنانه را دارید و می خواهید یک استایل راحت، امروزی و اسپرت داشته باشید، شلوار بگ بهترین گزینه است.

شلوار نیم بگ چیست؟

شلوار نیم بگ که به آن شلوار Wide هم می گویند، یکی از ساده ترین و در عین حال کاربردی ترین مدل های شلوار زنانه است. به جرات می توان گفت که شلوار نیم بگ در هر موقعیتی کاربرد دارد. میزان گشاد بودن شلوار نیم بگ کمتر از شلوار بگ و بیشتر از شلوار اسکینی است. در واقع شلوار نیم بگ یا همان شلوار راسته در تمام قسمت ها دارای پهنای یکسان می باشد و این پهنا به اندازه ای است که شلوار به پای شما نمی چسبد اما در عین حال میزان آزادی و گشادی شلوار به اندازه شلوار بگ نیست.
با شلوار نیم بگ می توانید به محل کار بروید، دانشگاه بروید، با دوستان تان بیرون بروید، به مهمانی بروید و در هر موقعیتی ظاهر شوید. این مدل شلوار چیزی بین شلوار کلاسیک و شلوار اسپرت است و خوراک بانوانی است که پاهای لاغر دارند. این شلوار می تواند لاغری پاهای شما را به خوبی پوشش دهد و به زیبایی استایل شما بیفزاید. اگر قصد خرید شلوار زنانه ترند روز را دارید می توانید با مراجعه به پوشاک مظفری بهترین تجربه خرید را داشته باشید.

تاریخچه شلوار بگ

برخی تصور می کنند شلوار بگ به تازگی وارد دنیای مد شده است در حالی که این مدل شلوار سال های سال است که در دسته بندی لباس های فشن قرار دارد. در حقیقت اگر به ژورنال های مد دهه 1990 آمریکا سری بزنید خواهید دید که شلوارهای بگ از آن زمان در لیست شلوارهای ترند و به روز بوده اند. اعضای گروه موسیقی هیپ هاپ اولین افرادی بودند که شلوارهای بگ را در آمریکا مد کردند. این مدل شلوار تحت عنوان فشن پانکی شناخته می شد و رفته رفته جای خود را در استایل های امروزی باز کرد. قرار دادن پیراهن درون این شلوارها و استفاده از کمربند جزو اولین ترندهایی بود که همراه شلوار بگی مد شد و تا به امروز نیز ادامه دارد.

تاریخچه شلوار نیم بگ

تاریخچه شلوار نیم بگ تاریخچه ای غنی تر و قدیمی تر از شلوارهای بگ است. این مدل شلوار در دهه 1920 میلادی به عرصه مد آمد و اولین کسانی که این مدل شلوار را مد کردند دانشجویان دانشگاه آکسفورد در بریتانیا بودند. شلوارهایی راسته با قد بلند که دارای آزادی نسبتا معقولی بودند و عرض شلوار در سرتاسر آن یکسان بود. این شلوارها در دهه های 1930 و 1940 در ایتالیا و مکزیک معروف شدند. شاید کمی برایتان عجیب باشد اما دلیل محبوبیت این شلوارها در ایتالیا و مکزیک این بود که گانگسترها می توانستند به راحتی سلاح های خود را به دلیل آزادی این مدل شلوارها، درون شلوار مخفی کنند! این شلوارها رفته رفته به نمادی از مد تبدیل شدند چرا که در مقایسه با لباس های نرمال کمی ساختار شکن بودند. این شلوارها امروزه یکی از محبوب ترین مدل های شلوار زنانه محسوب می شوند و زیبایی خاصی به اندام بانوان می بخشند. زیباترین و به روز ترین مدل های شلوار نیم بگ کتان را می توانید در پوشاک مظفری خریداری نمایید.

تفاوت شلوار بگ و نیم بگ چیست؟ 1

ویژگی های شلوار بگ

شلوار بگ را به دلیل ویژگی های منحصر به فرد آن می شناسیم. این ویژگی ها که به محبوبیت این مدل شلوار دامن زده به شرح زیر هستند:

  • آزادی و راحتی در سرتاسر شلوار
  • یکسان بودن عرض شلوار در سرتاسر پاها
  • قابلیت استفاده در استایل های روزمره و راحتی
  • داشتن ظاهر اسپرت
  • قابلیت ست شدن با انواع کفش ها اعم از صندل، کتونی و کفش پاشنه دار
  • کشیده نشان دادن پاها
  • مناسب برای فصل بهار و تابستان به دلیل گردش هوا درون شلوار
  • مناسب برای بانوانی که دارای پاهای بیش از حد چاق یا لاغر هستند

ویژگی های شلوار نیم بگ

شلوار نیم بگ اگر ویژگی های منحصر به فردش را نداشت هرگز به محبوبیت نمی رسید. اما این ویژگی ها چیست؟ 

  • قابلیت استفاده در هر موقعیت اعم از موقعیت های رسمی و غیر رسمی
  • داشتن آزادی و راحتی معقول
  • داشتن عرض یکسان در سرتاسر شلوار
  • مناسب برای بانوانی که دارای پاهای لاغر هستند
  • کشیده نشان دادن قد به ویژه برای افرادی که دارای قد کوتاه تری هستند

کاربرد شلوار بگ

شلوار بگ را عمدتا نسل جوان به پا می کنند. این مدل شلوار به دلیل آزادی و راحتی فوق العاده ای که دارد بسیار پر کاربرد تلقی می شود. شما می توانید شلوار بگ را در محیط های آکادمیک و رسمی مانند دانشگاه و آموزشگاه به پا کنید. این مدل شلوار با تونیک های کوتاه مانند تونیک زنانه مجلسی جلوه بسیار زیبایی پیدا می کند.
از دیگر کاربردهای شلوار بگ می توان به کاربرد آن در محیط های کاری اشاره کرد. به ویژه بانوانی که ساعات کار طولانی تری دارند می توانند از این مدل شلوار استفاده کنند چرا که در بلندمدت حس راحتی و سرزندگی بیشتری با این شلوار خواهید داشت. اگر محیط کار شما دارای فضای دوستانه است و محیط رسمی و خشکی ندارد، این مدل شلوار بهترین انتخاب است.
کاربردهای دیگر شلوار بگ در ایجاد استایل های خیابانی است. اگر عاشق تیپ های خیابانی هستید و اصطلاحا لش پوش هستید، شلوار بگ حسابی به کارتان می آید. شما می توانید در دورهمی های دوستانه، در مهمانی ها، ساحل و جنگل، در خیابان گردی ها و به عنوان یک شلوار روزمره و راحت از شلوار بگ استفاده کنید. این شلوار برای پیاده روی های طولانی و طبیعت گردی نیز انتخاب خوبی محسوب می شود.

تفاوت شلوار بگ و نیم بگ چیست؟ 2

کاربرد شلوار نیم بگ

اگر قصد خرید شلوار زنانه ای را دارید که هم راحت باشد، هم ظاهری رسمی داشته باشد و هم فیزیک بدنی شما را زیباتر جلوه دهد، شلوار نیم بگ بهترین انتخاب است. شما می توانید شلوار نیم بگ را در محیط های رسمی و غیر رسمی به پا کنید. از جمله کاربردهای شلوار نیم بگ می توان به محیط های رسمی مانند محیط کار و دانشگاه، محیط های دوستانه، استفاده روزمره، پیاده روی، مهمانی و سفر اشاره کرد. این شلوار دارای قواره نرمال و استاندارد می باشد و هم برای افراد توپر و هم افراد لاغر بهترین انتخاب می باشد. اگر دنبال خرید شلوار بیرونی زنانه نیم بگ هستید و می خواهید یک شلوار همه کاره برای هر موقعیتی داشته باشید، نیم بگ بهترین انتخاب است.

شلوار بگ مناسب چه افرادی است

آن دسته از بانوانی که دارای پاهای چاق و توپر هستند و نمی خواهند سراغ شلوارهای واید و اسکینی بروند، می توانند شلوار بگ را به عنوان بهترین گزینه انتخاب کنند. شلوار بگ مناسب افرادی است که می خواهند قدشان بلندتر از آنچه که هست به نظر برسد. این شلوار به دلیل عریض بودن پاچه ها و یکسان بودن عرض شلوار در سرتاسر آن، پاهای شما را کشیده تر نشان می دهد. همچنین اگر چربی های اطراف پهلو و شکم شما زیاد است و می خواهید این برجستگی ها را پوشش دهید، باید بگوییم که شلوار بگ بهترین گزینه برای شماست. این شلوار تن خور بسیار راحتی دارد و شما را لاغر تر و قدبلندتر نشان می دهد. بانوانی که دارای پاهای لاغر هستد نیز با شلوار بگ می توانند به اندام خود حجم بدهند. به طور کلی شلوار بگ مناسب اسپرت پوش ها و آن دسته از افرادی است که طرفدار لباس های راحت هستند.

شلوار نیم بگ مناسب چه افرادی است

پاهای لاغری دارید و نمی خواهید با شلوارهای چسبان و اسکینی لاغر تر به نظر برسید؟ شلوار نیم بگ مناسب شماست. شلوار نیم بگ مناسب آن دسته از بانوانی است که می خواهند به اندام خود کمی حجم بدهند و در عین حال امروزی و شیک به نظر برسند. شلوار نیم بگ رسمی تر از شلوار بگ است و برای هر موقعیتی مناسب می باشد. لاغری پاهای شما با این شلوار پوشش داده می شود و قدتان بلندتر به نظر می رسد.

ست کردن شلوار بگ

ست کردن شلوار کار سختی نیست. این شلوار را می توان با تیشرت زنانه، کت، شومیز زنانه بلند و تونیک ست کرد. البته دقت داشته باشید که بهتر است تونیک، شومیز و تیشرتی که همراه شلوار بگ به تن می کنید اورسایز نباشد چرا که استایل شما در این حالت کمی شلخته به نظر می رسد. برای ست کردن شلوار بگ می توانید آن را با یک کت کوتاه تا روی باسن ست کنید و یا تونیک های کوتاه به تن کنید. اگر می خواهید جلوه شلوار بگ در پای شما زیباتر شود می توانید قسمت پایین شومیز یا تیشرتی که به تن دارید را درون شلوار قرار دهید. البته این استایل برای بانوانی که کمر باریک تری دارند مناسب است.

ست کردن شلوار نیم بگ

شلوار نیم بگ تقریبا با هر پیراهن و لباسی قابل ست شدن است. از آنجایی که آزادی و گشادی شلوار نیم بگ نسبتا معقول است می توانید تیشرت های اورساز و گشاد را همراه این مدل شلوار به تن کنید بدون اینکه بخواهید تیشرت را درون شلوارتان قرار دهید. شلوار نیم بگ با تونیک های کوتاه و حتی بلند جلوه زیبایی پیدا می کند. برخلاف شلوار بگ که بهتر بود با تونیک های کوتاه ست شود، با شلوار نیم بگ می توانید تونیک ها و پیراهن های کوتاه و بلند را ست کنید.

انتخاب بین شلوار بگ و نیم بگ

شلوار بگ و نیم بگ هر کدام زیبایی های منحصر به فرد خود را دارند و می توان هزاران استایل زیبا را با هر کدام ترتیب داد. بنابراین بهتر است با توجه به فیزیک بدنی و تیپ و استایل مورد علاقه تان یکی از این دو مدل شلوار را انتخاب کنید. بانوانی که دارای اندام لاغر هستند کاندیدای مناسبی برای شلوار بگ و نیم بگ هستند در حالی که شلوارهای بگ برای بانوانی که دارای فیزیک بدنی درشت تری هستند مناسب است. پوشاک مظفری به عنوان یکی از قوی ترین فروشگاه پوشاک زنانه در اردبیل، آماده عرضه بهترین و شیک ترین پوشاک مدرن و به روز به شما عزیزان می باشد. 

نام و نام خانوادگی *
شماره موبایل *
متن نظر شما *