انواع مدل شلوار پارچه ای بیرونی زنانه

انواع مدل شلوار پارچه ای بیرونی زنانه

اگر عاشق این هستید که استایل های متفاوت را تجربه کنید باید چند دست لباس متنوع در کمد لباس هایتان داشته باشید. یکی از مهمترین آیتم ها در هر استایل شلوار است. بانوانی که خوش پوش تر و خوش تیپ تر از سایرین به نظر می رسند اهمیت زیادی به این آیتم می دهند. انواع مدل شلوار پارچه ای زنانه می تواند شما را قد بلندتر، لاغر تر و خوش هیکل تر نشان دهد به شرطی که بدانید کدام مدل شلوار زنانه را باید با کدام آیتم ها ست کنید. نمی دانیم خبر خوبی است یا نه اما قرار نیست انواع مدل شلوار پارچه ای زنانه مانند شلوار مام استایل، شلوار بگ یا شلوار اسکینی با استایل شما همخوانی داشته باشد. شما باید مدل شلوار را با توجه به نوع تیپ و فیزیک بدنی تان انتخاب کنید. اگر فکر می کنید کار سختی است با پوشاک مظفری در این مطلب همراه شوید تا ببینید که چه آسان می توان انواع مدل شلوار پارچه ای زنانه را به زیبایی ست کرد.

انواع مدل شلوار پارچه ای بیرونی زنانه

کمد لباس هایتان را باز کرده اید و نمی دانید استایل امروزتان را چگونه بزنید که هم شیک به نظر برسید و هم ظاهری موقر و طبق اصول مد داشته باشید. مهم نیست می خواهید به دانشگاه بروید، به محل کار بروید و یا یک قرار دوستانه دارید. در این بخش انواع مدل شلوار پارچه ای زنانه را از لحاظ طراحی دوخت قرار است بررسی کنیم. به شما قول می دهیم با مطالعه این بخش این بار که کمد لباسهایتان را باز می کنید دیگر گیج و سردرگم نخواهید بود.

• مدل شلوار پارچه ای زنانه راسته

لقب محبوب ترین مدل شلوار پارچه ای کلاسیک زنانه را باید به شلوار راسته بدهیم. شلوارهای راسته دست شما را در انتخاب آیتم های دیگر مانند کت، کاپشن، بارانی و تونیک زنانه مجلسی و شومیز دخترانه اسپرت باز می گذراند. این مدل شلوار با هر آیتمی قابل ست شدن است و مهمتر از همه هرگز از مد نمی افتد. شلوارهای راسته دارای عرض یکسان در سرتاسر شلوار هستند و با انواع پارچه ها مانند مازراتی، جین، کتان و لینن دوخته می شوند. فرقی ندارد زمستان است یا پاییز، اندام لاغری دارید یا توپر هستید، شلوار راسته زنانه کم ریسک ترین انتخاب است.

• مدل شلوار پارچه ای زنانه بغل چاک دار

شلوار پارچه ای زنانه بغل چاک دار یکی از شلوارهای ترند این روزهاست. شلوارهای بغل چاک دار معمولا از نوع بوت کات یا همان دمپا گشاد هستند. با این حال مدل شلوار پارچه ای زنانه راسته چاک دار نیز محبوبیت خاصی دارد. پس اگر پاهای کشیده ای دارید و یا می خواهید قد بلند به نظر برسید این مدل شلوار مناسب شماست. شما می توانید شلوار پارچه ای زنانه بغل چاک دار را در مهمانی ها و جشن های دورهمی بپوشید و آن را با یک شومیز زیبا یا تاپ ست کنید. همچنین می توانید این مدل شلوار را با شکت های زمستانی و تونیک های بهاری بپوشید و استایل ترند داشته باشید. اگر می خواهید زیباترین استایل را با این مدل شلوار ترتیب دهید سری به فروشگاه پوشاک مظفری بزنید.

• مدل شلوار پارچه ای زنانه مام استایل

شلوارهای مام استایل چند سالی می شود که قدم به کمد لباس های بانوان گذاشته اند هر چند که این شلوارها قدمت زیادی دارند. اگر پاهای توپری دارید و می خواهید لاغر تر به نظر برسید مام استایل برای شماست. این مدل شلوار ظاهری خمره ای دارید و معمولا در قد 90 یا 100 دوخته می شود. بنابراین می توانید آن را با یک جفت کتونی شیک ست کنید. شلوار مام استایل ظاهر کژوال و راحتی دارد پس اگر می خواهید یک استایل روزمره بزنید می توانید این شلوار را با یک تونیک یا مانتوی کوتاه ست کنید. این مدل شلوار در پاییز و زمستان هم طرفدار دارد و معمولا با کاپشن های کوتاه و شکت های فوتر ظاهر زیبایی پیدا می کند.

• مدل شلوار پارچه ای زنانه مام فیت

شلوار پارچه ای زنانه مام فیت مختص بانوانی است که پاهای لاغرتری دارند. چرا که این مدل شلوار نسبت به مام استایل جذب تر است. پس اگر پاهای توپری دارید بهتر است سراغ این مدل نروید. شلوار مام فیت قد بلندتری در مقایسه با شلوارهای مام استایل دارد با این حال ظاهر خمره ای در آن حفظ شده. شما می توانید این مدل شلوار را با شومیزهای چهارخانه بهاری ست کنید و یا آن را با هودی در پاییز بپوشید. به طور کلی شلوار مام فیت برای هر فصلی مناسب است. برای خرید شومیز زنانه و ست کردن آن با شلوار مام استایل می توانید به فروشگاه مظفری سر بزنید و ایده های جالبی بگیرید.

• مدل شلوار پارچه ای زنانه بگ

شلوار پارچه ای زنانه بگ را همه دوست دارند. می پرسید چرا؟ به این دلیل که بانوان با هر نوع فیزیک بدنی چه لاغر و چه توپر می توانند آن را بپوشیند و شیک به نظر برسند. اگر پاهای لاغری دارید این شلوار، لاغری پاهای شما را مخفی می کند و اگر پاهای توپری دارید این شلوار پاهای شما را کشیده تر نشان می دهد. شلوار بگ قابل ست شدن با انواع پافر، کاپشن، شکت و بارانی و ترنچ کت است. این روزها ترنچ کت ها را دیگر با لگ های چسبان نمی پوشند بلکه آن ها را با انواع شلوار پارچه ای زنانه بگ استایل می کنند به این دلیل که ظاهر ژورنالی تری دارد.

• مدل شلوار پارچه ای زنانه اسکینی

عده زیادی بر این باورند که شلوارهای اسکینی از مد افتاده اند اما اینطور نیست. هنوز هم عده زیادی شلوارهای اسکینی را می پوشند. با این حال اگر قد کوتاهی دارید، پاهای بسیار لاغری دارید و یا پاهای شما بیش از حد نرمال توپر است بهتر است دور این یک قلم را خط بکشید. بانوانی که دارای پاهای کشیده و ورزیده هستند با شلوار اسکینی جذابیت بیشتری پیدا می کنند. شما می توانید شلوار اسکینی را با هودی های لش و گشاد، شومیز زنانه بلند یا کت های اورسایز بپوشید. برای هر چه زیباتر ست کردن شلوار اسکینی توصیه می کنیم خرید تیشرت دخترانه را نیز در لیست تان جای دهید.

جنس شلوار پارچه ای

شاید تصور کنید همین که مدل شلوار پارچه ای زنانه را درست انتخاب کنید برای یک استایل زیبا کافیست اما اینطور نخواهد بود. در زمان خرید شلوار بیرونی زنانه، جنس پارچه شلوار اهمیت زیادی دارد. در این بخش با پوشاک مظفری همراه شوید تا انواع پارچه ها را بررسی کنیم.

• گاواردین

پارچه گاواردین از متراکم ترین پارچه های بازار است که در انواع پشمی و پنبه ای موجود می باشد. این پارچه ضد آب است و خوراک پاییز و زمستان می باشد. اگر یک شلوار عالی برای فصل هلی سرد سال می خواهید که در محل کار، دانشگاه و یا بیرون بپوشید، شلوارهای گاواردین بهترین گزینه اند. این مدل شلوارها با کت های کلاسیک ظاهر شیکی به شما می دهند چرا که فرم رسمی تری دارند.

• کجراه

شلوار کج راه زنانه انواع مختلفی دارد از جمله کجراه فلامنت، کجراه کتان و کجراه ویسکوز. شلوار کجراه زنانه معمولا یک انتخاب عالی برای فصل های سرد سال است چرا که ضخامت بالایی دارد. ایستایی این شلوارها بسیار خوب است و می توانید آن ها را با کفش های کلاسیک و رسمی بپوشید. از آنجایی که شلوارهای کجراه چروک نمی شوند می توان آن ها را در محیط کار پوشید.

• فوتر

می خواهید زیباترین استایل را در پاییز و زمستان داشته باشید؟ شلوار پارچه ای زنانه فوتر بپوشید. این شلوارها با شکت های فوتر و کت های پشمی عالی می شوند. از خوبی های شلوار فوتر این است که اجازه تنفس به پوست شما می دهد، چروک نمی شود و در عین حال بسیار گرم است. این روزها شلوارهای فوتر در مدل مام استایل تولید می شوند که پوشیدن آن ها با یک جفت نیم بوت زمستانی معرکه است.

• لینن

شلوار پارچه ای زنانه لینن مختص فصل های بهار و تابستان است. اگر جزو افرادی هستید که از گرما فراری هستند و می خواهید خنکای هوا را در روزهای گرم حس کنید و حس سبکی داشته باشید، شلوار پارچه ای زنانه لینن برای شماست. شلوار لینن نوعی شلوار پارچه ای زنانه جدید است که در سال های اخیر محبوب تر از قبل شده. این مدل شلوارها را می توانید با تونیک های نخی تابستانی ست کنید. شلوارهای لینن اغلب در مدل های راسته و بگ تولید می شوند و تنوع رنگی بسیار خوبی دارند. با این حال در برابر چروک شدن مقاومت کمی دارند.

• کتان

شلوار کتان زنانه و مردانه یک انتخاب عالی برای فصل های سرد و گرم سال است. این شلوارها نسبت به شلوارهای نخی مقاومت و ضخامت بیشتری دارند و شستشوی آن ها بسیار راحت است. راحتی فوق العاده ای که در شلوار کتان حس می کنید باعث می شود بعد از خرید چند مدل شلوار کتان دیگر سراغ هیچ شلوار دیگری نروید. شما می توانید شلوار کتان زنانه را با تونیک های بهاری، پیراهن مجلسی زنانه و هودی ست کنید. شلوار کتان بگ، شلوار کتان راسته و شلوار کتان مام استایل جزو محبوب ترین آیتم ها در کمد لباس بانوان هستند.

• جین

مگر می شود به این راحتی ها شلوار جین را از استایل ها حذف کرد؟ شلوار جین به هر تیپ و استایلی می آید و تقریبا همه ما مدل های مختلفی از آن را در کند لباسهایمان داریم. شلوار جین بگ، شلوار جین راسته و شلوار جین بوتکات. شلوارهای جین از لحاظ گرما تنوع بالایی دارند. شما می توانید شلوار جین ضخیم را برای زمستان و شلوار جین نازک و کاغذی را برای تابستان خریداری کنید. این شلوارها مقاومت خوبی در برابر پارگی دارند و با انواع آیتم ها چون تیشرت، تونیک، شومیز دخترانه اسپرت ، پیراهن مجلسی زنانه، تاپ، شکت و کاپشن و دورس ست می شوند.

• دورس

شلوارهای دورس این روزها محبوبیت زیادی پیدا کرده اند به ویژه آن هایی که از نوع توکرکی هستند. شما می توانید شلوار دورس را به عنوان یک شلوار مخصوص روزمره و ورزش خریداری کنید. این شلوارها در مدل جاگر و بگ محبوبیت بیشتری دارند و یک انتخاب راحت و آزاد برای طرفداران استایل های ورزشی هستند.

• مازراتی

شلوارهای مازراتی معمولا با کت مازراتی ست می شوند. این شلوارها دارای ظاهر رسمی هستند و می توان آن ها را در مهمانی ها پوشید. بی نیاز از آستر هستند، چروک پذیری آن ها بسیار کم است و بافت نرم و لطیفی دارند. از طرفی آبرفت کمی دارند و می توان آن ها را به راحتی شستو داد. شلوارهای مازراتی معمولا در مدل های بوتکات، راسته، بگ و نیم بگ دوخته می شوند و تنوع رنگی در آن ها بسیار بالاست. شما می توانید شلوار مازراتی را با یک شومیز مجلسی شیک ست کنید و در جمع بدرخشید.

• کبریتی

الان که فصل های سرد سال فرا رسیده اند پوشیدن شلوار کبریتی منطقی به نظر می رسد. این شلوارها بسیار گرم هستند و با کاپشن های زمستانی و پافرها به زیبایی ست می شوند. شما می توانید شلوار کبریتی ضخیم را در فصل های سرد و شلوار کبریتی نازک را در فصل بهار بپوشید. این پارچه از قدیم الایام محبوب بوده و همچنان هم جزو پر طرفدارترین انواع شلوار پارچه ای زنانه در بین بانوان خوش پوش است.

راهنمای خرید اینترنتی شلوار پارچه ای زنانه بیرونی

اغلب بانوان ایرانی خوش ذوق اند و در زمان خرید شلوار زنانه سلیقه زیادی به خرج می دهند. با این حال زمانی که نوبت به استایل زدن می رسد می بینیم که بسیاری از بانوان به رغم خوش سلیقه بودن و خوش فرم بودن اندام شان، انتخاب های اشتباهی داشته اند. دلیل این موضوع نداشتن مهارت در ست کردن آیتم های پوشاک است. شما می توانید با خرید تونیک زنانه، تونیک زنانه مجلسی و انواع شومیز دخترانه و اسپرت، شلوارهای زیبایی که درون کمدتان دارید را با نهایت سلیقه ست کنید. ما در فروشگاه مظفری پیشنهادات ویژه ای برای شما داریم. ما به شما کمک می کنیم تا در کنار خرید آیتم هایی مانند شلوار کتان زنانه و شلوار پارچه ای زنانه، بهترین مدل تونیک، شومیز و پیراهن را انتخاب کنید و یک استایل ترند داشته باشید.

کلام پایانی

فروشگاه پوشاک مظفری یکی از قوی ترین مجموعه های فروش آنلاین لباس زنانه در ایران است که انواع آیتم های پوشاک مانند شلوار، شومیز، تونیک و تیشرت و پیراهن را با بهترین کیفیت و قیمت عرضه می کند. برای اطلاع از قیمت ها و ثبت سفارش می توانید به آدرس اینترنتی فروشگاه مظفری سر بزنید.

نام و نام خانوادگی *
شماره موبایل *
متن نظر شما *